Vivense Müşteri Hizmetleri

Vivense Müşteri Hizmetleri
Yayınlama: 23.04.2025
1
A+
A-

Vivense Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Türkiye’nin son zamanlarda oldukça dikkat çeken ve en büyük satış mağazalarından biri olan Vivense her sene farklı ve modaya uygun mobilyalar üretmektedir. Pek çok müşteri tarafından dikkat çekilmesi ile beraber en büyük online mobilya satışı mağazası olduğu da söylenebilir. Özellikle son senelerde isminin orijinalliğiyle de oldukça dikkat çekmektedir.

Üretmiş oldukları tasarım sayesinde evini yenilemek isteyenlerin göz önünde bulundurduğu markalardan biri olduğu söylenebilir. Zevkle ve keyifle tercih edilebilecek ürünler aynı zamanda kaliteli bir şekilde de üretilir. Bu anlamda mağazanın mobilyaları oldukça uzun süreli olarak tercih edilir. Kötü hava koşullarına da dirençli bir şekilde üretildiği söylenebilir.

Merak edilen ve akılda kalan soru işaretlerini sorabilmek için Vivense müşteri hizmetleri direk bağlanma hattına ulaşabilmek için 0850 480 25 35 numarasını aramak yeterli olacaktır. Numarayı aradıktan sonra ekran üzerinden 1 ve 5 tuşlanmalıdır. Ardından müşteri temsilcisine ulaşmak daha kolay olacaktır. Eğer bir mobilya ile ilgili sorun yaşanıyorsa bu internet sitesi üzerinden fotoğraf açılması istenebilir.

Vivense Çağrı Merkezi Numarası

Bahçe mobilyaları, ev tekstili, aydınlatma, halı, ev dekorasyonu ya da mobilya gibi çok çeşitli ürünler Vivense bünyesinde yer alır. Yaşam alanına dair olan ihtiyaçlar Vivense firması çatısı altında seçkin ürünler ile müşterilere sunulur. Talep edilen ya da hayallerin ötesinde olan özgün tasarımlar sayesinde müşteriler oldukça sıklıkla dirense mağazasını tercih eder.

Güvenilir bir sitesi olmasıyla beraber internet üzerinden bile kolayca sipariş edilebilir. Güvenilirliği ve itibari daha fazla sağlayabilmek için alışverişle yaşanabilecek herhangi problem ya da sorunda müşterilere direkt olarak ulaşmak da oldukça önemlidir. Vivense çağrı merkezi numarası üzerinden müşteri hizmetlerine kolay bir şekilde ulaşılabilir.

Vivense İletişim

Vivense ile yaşanabilecek herhangi bir sorunda kolay bir şekilde iletişim kurularak problem ortadan kaldırılabilir. Vivense ile iletişime geçilerek yaşanabilecek her türlü problem temsilciye aktarılabilir. Temsilci ile görüşme esnasında tüm sorunlar kolayca iletilebilir. Aynı zamanda farklı konular ile ilgili merak edilen sorularda sorulabilir. Vivense iletişim için 0850 480 2535 numarasını hafta içi sabah 9:00 akşam ise 20:00 saatleri arasında aramak yeterli olacaktır. Bu anlamda herhangi bir müşteri temsilcisine ulaşılabilir.

Vivense Sıkça Sorulan Sorular

Vivense İletişim 0850 Numarası Otomatik Mi Arar?

Vivense iletişim 0850 ile başlayan numara tarafından yapılan aramalar müşteri temsilcileri tarafından yapılır. Bu numara tarafından yapılmış olan aramalar açılırsa kişiler direkt olarak müşteri temsilcilerini ulaşabilir. Özellikle alınan ürünlerle ilgili bir bilgilendirme için bu numara üzerinden müşteri hizmetleri direkt olarak müşterilere ulaşır.

Vivense Müşteri Hizmetleri Şikayeti

Vivense müşteri hizmetleri şikayet için 0850 480 2535 numarasına bağlanmak yeterli olacaktır. Bu numara aranarak ürünler ile ilgili her türlü şikayet iletilebilir. Aynı zamanda vivense.com internet sitesi üzerinde yer alan destek merkezi başlığı altında da istenen şikayetler kolayca iletilebilir.

Vivense Çağrı Merkezi Çalışma Saatleri

Vivense müşteri hizmetlerinin çalışma saatleri ve günleri sınırlıdır. Bu anlamda temsilci bağlanmak isteyen kişiler hafta içi sabah 9.00 ila akşam 20.00 arasında Vivense müşteri hizmetlerini arayarak buradan kolay bir şekilde temsilciye ulaşabilir.

Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.