Migros Müşteri Hizmetleri

Migros Müşteri Hizmetleri
Yayınlama: 06.10.2024

Migros Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Migros müşteri hizmetleri direk bağlanma adımları oldukça basittir. Genel olarak müşteri hizmetlerine telefon, WhatsApp ya da canlı destek üzerinden bağlanabilirsiniz. Sipariş gecikmesi, sipariş takibi, ödeme, ödeme iadesi ve benzeri farklı konularda destek alabileceğiniz müşteri temsilcilerine 0850 200 4000 numaralı hattı arayarak günün her saatinde uylaşmanız mümkündür. Arama yapmanız halinde ilk anons duyusundan sonra otomatik olarak müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

Migros Çağrı Merkezi Numarası

Migros çağrı merkezi numarası ile müşteri hizmetleri numarası aynıdır. Türkiye çağrı merkezi hattı numarası tek olup 0850 200 40 00’dir. Müşteri hizmetleri ya da yazılı iletişim kanallarının mesai saatleri içerisinde destek alabilirsiniz. 2024 yılı için mesai saatleri hafta sonu dahil, haftanın her günü 08:30-24:00 saatleri arasındadır. Bu saat diliminde en hızlı şekilde müşteri temsilcisine bağlanarak istek, öneri, şikayet ya da diğer tüm talepleriniz hakkında destek alabilirsiniz. Destek alabileceğiniz iletişim seçenekleri için detaylar kısaca;

  • Müşteri Hizmetleri Hattı: 0850 200 40 00 
  • WhatsApp Hattı: 0530 300 1 300

Yukarıda yer alan iletişim numaraları üzerinden mesai saatleri içerisinde irtibata geçebilirsiniz. Migros müşteri hizmetleri çalışma saatleri haftanın her günü sabah 08:30 ile gece 20:00 şeklindedir.

Migros Müşteri Hizmetleri İletişim

Migros müşteri hizmetleri iletişim seçenekleri birden fazladır. Yazılı ya da sözlü olarak müşteri hizmetleri ile iletişime ihtiyaç duyduğunuz anlarda geçebilirsiniz. Migros müşteri hizmetleri ve şirket bilgilerine dair tüm ayrıntılar şu şekildedir;

  • Şirket unvanı: Dijital Platform Gıda Hizmetleri A.Ş (www.migros.com.tr)
  • Telefon numarası: 0850 200 40 00
  • Vergi Dairesi: Kozyatağı Vergi Dairesi.
  • Vergi No: 295 111 61 13.
  • Mersis No: 0295-1116-1130-0001
  • Kayıtlı Meslek Odası: İstanbul Ticaret Odası
  • Ticaret Sicil Numarası: 336152-5

Migros market uygulamasını indirerek dilerseniz canlı destekten de yardım alabilirsiniz. Online mağazadan yapacağınız alışverişlerle ilgili tüm sorularınızı canlı destek üzerinden sorup geri bildirim alabilirsiniz.

Migros Müşteri Hizmetleri Sıkça Sorulan Sorular

Migros müşteri hizmetleri sıkça sorulan sorular yoğun şekilde araştırılır. Migros market, Migros yemek ya da online, fiziki mağazalarına dair tüm detayların yanıtlarını sıkça sorulan sorulara verilen yanıtlar üzerinden alabilirsiniz. Bu sorulardan bazıları ve yanıtları kısaca şöyledir;

Migros Müşteri Hizmetleri ile nasıl görüşebilirim?

Migros müşteri hizmetleri ile ihtiyaç duyduğunuz her an görüşme yapabilirsiniz. Bunun için telefonla arayabilir ya da direk WhatsApp kanalı üzerinden irtibata geçebilirsiniz. Telefon ve WhatsApp hattı iletişim numaraları ise 0850 200 40 00 ile 0530 300 1 300 olarak bilinir. Her iki kanal üzerinden de haftanın her günü mesai saatleri içerisinde irtibata geçebilirsiniz.

Migros hemen 24 saat açık mı?

Migros birden fazla alanda online ve fiziki olarak hizmet veren zincir bir şirkettir. Sanal Market, Macroonline, Migros Ekstra ve Mion Online’a olarak bilinen tüm hizmetleri için 7/24 müşteri temsilcilerine bağlanmanız mümkündür. Haftanın her günü saat 08:30 ile 24:00 arasında müşteri hizmetlerinden Migros Hemen için destek alabilirsiniz.

Migros Şikayet Nasıl Yapılır?

Migros şikayetlerinizi doğrudan online siteler üzerinden ya da müşteri hizmetlerine bağlanarak yapabilirsiniz. Gecikmeler, ödeme aksamaları ve alışverişlerinizle ilgili diğer tüm şikayetleriniz için Migros destek hattı numarası olan 444 1 044 numarasından iletebilirsiniz. Bunun yanı sıra standart müşteri hizmetleri iletişim kanalı üzerinden de şikayet bildiriminde bulunmanız mümkündür.

Migros para iadesi ne zaman gelir?

Migros para iadesi işlemleri için iade talebi oluşturmanız gerekir. İade taleplerinden sonra ücretler çalıştığınız bankaya ve karta göre değişebilir. Kredi kartı alışverişlerde iade süreci bankaya talimatla ilerler. Banka iade sürecini başlatır. İade talebi oluştuktan sonra net süreç için çalıştığınız banka ile görüşmeniz gerekir. Genel iade süreçleri bir ya da iki iş günü içerisinde tamamlanarak ilgili hesaplara aktarılır.