1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım yeniden başkanlık koltuğunda

Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım yeniden başkanlık koltuğunda

featured
Paylaş

Fenerbahçe Kulübü’nde gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulun ardından sarı-lacivertli camianın yeni başkanı Aziz Yıldırım oldu. 8 yıl aradan sonra yeniden göreve gelen Yıldırım, rakibi Hakan Safi’ye fark attı.

27 bin 138 delege sandık başında

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nın yanındaki eski Kenan Evren Lisesi arsasında düzenlenen seçimde, 27 bin 138 delege oy kullandı. Üyeler, Aziz Yıldırım için sarı, Hakan Safi için beyaz pusulayı tercih etti. Oy verme işlemi saat 17.00’de sona erdi, sandıklar ise saat 20.15’te açılmaya başladı.

Hakan Safi’den ilk tebrik

Sayım işlemleri devam ederken kameralar karşısına geçen Hakan Safi, Aziz Yıldırım’ın seçimi kazandığını duyurdu ve rakibini tebrik etti. Safi, “Aziz Başkanım’ı tebrik ediyorum. Camiamız böyle uygun görmüş. Kendisinin başarılı olacağına inanıyorum” ifadelerini kullandı.

45 sandığın tamamında üstünlük

Kongrede kullanılan 27 bin 387 oydan 27 bin 172’si geçerli sayıldı. Aziz Yıldırım 17 bin 245 oy alarak seçimi kazanırken, Hakan Safi 9 bin 927 oy aldı. Yıldırım, açılan 45 sandığın tamamında rakibine üstünlük sağladı. Böylece tecrübeli isim, 8 yıl sonra yeniden Fenerbahçe’nin başkanı oldu.